AsiyeY Kizlar bugün erkek bir kurabiyemin olacagini ogrendim. Isim onerilerinizi aliim. Belkide isim Annesi siz olursunuz. Simdiden teșekkür ederim ❤️
Hafissee AsiyeY baran ya da ayaz koycaktık erkek olsaydı 😁 baran hoş aşırı hoşuma gidiyo ama cok agır bir isim