Busra228 İnşallah canım. Yemeğimi abartmadan yedim. Bol su içtim. Yanımda sürekli şu şişem var. Kızımı da sık sık emziriyorum. Süt yapar diye çok kalorili abartılı beslenmezseniz, kendiliğinden gidiyor. Çok hareket etmediğimiz halde,sadece emzirerek çoğunu verebiliriz. Herşey süt yapiyo zaten.