Bircen_12 Kızlar ben covid oldum 20 haftalık oluyoruz çok üzgün oluyorum hep ağlıyorum acaba bebek hissediyor mu sonra bebeğimde üzüldü diye yine ağlıyorum bebeklerde sorun oluyor mu annenin çok ağlaması😞
Burcuckmk Bircen_12 12. Haftalikken covid oldum canim birazda gebeliğin verdigi duygusallikla insanim ağlayası geliyor ama doktorum vucut cok garip sekilde bebege geçirmiyor virüsü korkma dedi bana bol su ictim vitamin aldim atlattim allahin izniyle hic bisey olmadi