Damla60 Kızlar merhaba, hamileliğimin basından beri oksapar kullanıyorum bugün de şekerden dolayı insülin e başlattı doktorum. Benim gibi ikisini birlikde kullanan var mı herhangi bir zararı oluyor mu acaba
Mavi34 Damla60 insulini günde 3 kez hemen yemek öncesi 10ar ünite ve gece yatmadan 18 ünite. Kan sulandırıcı iğne hibor7500 hergun saat 5 civarı vuruyorum. Ve tüp bebek olduğu için duauk önleyici ilaçların.ignelerim de var. Yan etki olarak hangisi yapıyor bilmem ama çok yorgun ve halsiz oluyorum. Uyku halim var. Iğne yerlerimde şişlikler ağrılar oluyor. Çok bel agrım var. Inaulin den korkma sana ve bebeğine hic bir zararı yok
Damla60 Mavi34 çok teşekkür ederim biraz olsun rahatladım. Bana şimdi sadece gece iğnesi verdi ama gündüz içinde verebilir cuma günü belli olacak. Inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza bebeklerimizi