Mest12 canım benim doktorum çok aşırı ağrı yani ağlatacak kadar olan ağrının normal olmadığını hemen doktora gidilmesi gerektiğini söylemişti. Ama arada sırt karın ağrısı çok normal korkma. O şiddetli ağrılar daha farklı oluyor ben de iki düşük yaşadım arada sana olduğu gibi bana da ağrı oluyor. Genelde çok yürüdüğümde ya da kendimi evde yorduğumda daha şiddetli ağrılar yaşıyorum oturup dinlenince geçiyor. Mümkün olduğunda çok ayakta durma çok yürüme çok hareket etme ağır iş yapma sorun olmaz korkma