SevgiSungur ay bende bunu çok merak ediyorum geçen gece oturup ağladım bacağıma giren ağrıdan.Hamileliğim boyunca birkez bile ağrı kesici içmeyen ben dayanamayıp bi parol attım.Son zamanlarda o kadar cok oluyor ki bu bacak ağrısı ve saatlerce geçmiyo.37.haftadayız bizde