Merhaba, 2 kaybım oldu eğitim araştırma hastanesinde genetik testleri yaptırdım 2 tüp kan alındı benden 6 lı trombofili paneli ve kromozom analizi yapıldı kromozom analizi normal çıktı diğerinde hafif düzeyde pıhtılaşmam çıktı ve benim sonuçları almaya gittiğimizde eşimden de 1 tüp kan alındı onun sonucu da yeni çıktı biz kromozom analizi beklerken e-nabızda 6 lı trombofili paneli yazıyor sonuç kısmında erkeklere kromozom analizi testi yapılmıyor mu bu durumda trombofili paneli olarak doktor yanlış test mi istedi acaba eşim için?