Elfglce Kızlar bır hafta once kan aldırdm koluma baya bir morluk oturdu hala gecmedı boyle bırsey yasayan var mı daha once cok aldrdm hıc olmamıstı
Zelsonr Elfglce Bende iki test için 6 tüp vermistim bir hafta agrimisti ve morarmıştı canım. Kaç tüp kan verdin
Elfglce Elfglce bu ıyılesmıs halı yanı daha da kotuydu bende acaba bısey mı oldu orda damarlarda dye dusundm😂
elifay21 Damarını zedelemiş olabilirler son 3 kez aldırdığım kanda problem olmadı en son 6 tüp kan verdim morarma oldu damarımın çok ince olduğunu morarma olacağını söylemişti hemşire
Elfglce elifay21 benım damarıma da ınce demıstı Ama morarma dan falan bahsetmedı demekkı ondan tesekkurler
1yh- Geçmiş olsun öncelikle. Fazla tüp kan vermekten değilde , kan damar dışına sızdığı İçin böyle morarıyor çok iyi bastırmak gerekiyor. Ya da kan alırken iğne damarı patlattıysa da içerde oynandıysa da böyle sızıntı olabiliyor.