Meryem4343 Kızlar bebeğin kıyafetlerini kaç derecede ve ne kadar sürelik programda yıkadınız ? Makinamda bebek giysileri programı var ama 95 derece olduğu için küçülür diye onda çalıştırmadım öneriniz nedir ?
Ebrumihrimah Meryem4343 30 derece 30 dakika da yıkadım zaten temizler sadece tozu gitsin diye sudan geçti .90 da küçülür
1yh- 30 derecede 30 dk yıkadım hiç bir sorun olmadı zaten temiz kıyafetler gerek yok bence yüksek dereceye benim makinada da 60 derece bebek modu ama hiç cesaret edemem hemen küçülür daha çocuk giyemeden 😌😌
maviscik77 Makina da çocuk programı var ama cesaret edemedim , 30 dereceye 30 dakika attım mis gibi de oldu 😚
Lilasever Meryem4343 zaten lekeli değil böyle tozu toprağı gitsin diye 30 derece 800devirde sıktırdım ütüledim mis gibi oldu :) çok yükseğe gerek yok diye düşünüyoeım
maviscik77 Meryem4343 31. Haftamda yıkayıp kaldırdım çantamı da hazırladım , şu an 35 olduk aşırı üşengeçlik var hiç bir şey yapasım yok iyi ki de yapmışım
raiko Meryem4343 30-40 derecede kısa programda yıkadım. Ütüledim. 31. Haftadayım. Çantamı da hazırladım. Biraz erken oldu ama.. Son zamanlarım sıcak günlere gelecek. Zor olur diye düşündüm. Dursun kenarda 😃
kucuktosbik27 Meryem4343 kıyafetin etiketinde yazıyor canım kimi 30 kimi 40 derecede yıkaıyor yüksek ısıda atma bence pamuklu kesin küçülür