eelliiiff ben 24ten itibaren gebelik şekeri nedeniyle gidiyorum 1,5 ay oldu çok memnunum gittiğimden beri hiç kilo almadım bebek tam haftasında 🤩 listem dolu dolu öyle ki yemekten sıkılıyorum bazen düşünün😂 keşke en başından gitseydim hep aklımdaydı çünkü az kilo almıştım ama hamile kalırken ideal kilo üstündeydim son aylarda almıyım bu avantajım gitmesin diyordum kısmet şeker testine oldu 😆