melty Kızlar 33 haftalık hamileyim ama 3-4 haftadır neredeyse her gün tansiyonum düşüyor sürekli tuzlu ayran içmekten bıktım önerebileceğiniz başka bir şey var mı neden bu kadar sık düşüyor anlamıyorum
Hey123 melty benimde aynen öyle oluyor. Sağlık ocağına git bi tahlil ver. Benim demirim düşmüs bilmiyorum ondan mı oluyordu. Ekstra demir almaya başladım. Şimdi maşallah daha iyiyim.
busra-mom melty 1 haftadır benimde 9 a 5 ama doktoruma sorduğumda hamilelikte bu seviyenin normal olduğunu Eğer 8-4 olursa bir problem olduğunu söyledi bende sadece halsizlik ve arada baş dönmesi yapıyo 26+2 haftaligiz senin ne gibi durumların oluyo
busra-mom melty terleme bende de çok oluyo ama tansiyondan mi yoksa iki canlılığın verdiği sonuç mu bilmiyorum malum adet görmüyoruz