nazmiyeee Kızlar 14 haftalık olduk ara sıra karnımda nabız atar gibi göz seyrimesi olur gibi bişey kayıyor gibi sizce benekten mi yoksa bi sorun mu var
Biradettugce nazmiyeee benimde 16.haftamda öyleydi kesin gaz falan diyordum daha sonra o nabız atması dahada hareketlendi yani evet bebiş hareketleri :)
melisa_ozgur_46 nazmiyeee Valla askim bende 14 hatfaligim bende de oluyor ayni seyler bazilari yok diyo bazilari ewet bebiş diyor insallh bebiş dir hareket ettiğini bilmek hissetmek çok güzel bişey 🥰🥰🥰
ysmn_kck17 nazmiyeee Tabikide annesi senin bebe fırtına gibi gelicek anlaşılan erkenden hissetirmis kendini ☺️
nazmiyeee melisa_ozgur_46 annemde bebiştir dedi eli kolu hareket halindedir şimdi dedi inşallah öyledir gerçekten çok mutlu oluyorum öyle olunca anne ben burdayım der gibi 🥰
melisa_ozgur_46 nazmiyeee benimde biraz sorunlarim olduğu için içerde birz korkuyordum şuan çok sevindim🥰🥰
nazmiyeee melisa_ozgur_46 korkma güzelim gayet iyidir inşallah rabbim sağlıcakla kucağına almaya nasip etsin🥰 cinsiyeti bellimi 💋
melisa_ozgur_46 nazmiyeee aminnn insallh canim cumlemizin de insallh 🙏🙏 daha en son gittik göstermedi dedi şuan 14+1 deyiz 3 5 güne gidicem yine insallh onda gösterir 😂