Ftmklbk Kızlar merhaba. 37+3 haftalık gebeyim. Bebegin kalp atisi hızlı çıktı nst de. 3 kere nst çektik. Doktor yatış verdi takip edelim dedi. Boule bir şey başına gelen vae mi. Bu şekilde doğarsa bebek bir problem olur mu?
Defnerabia Ftmklbk kaç cıktı ki değerler canım benım gecen haftalardakı muayenemde 176 kadar cıkmıstı doktor bırsey demedı
Ftmklbk Defnerabia 150 160 170 hep o civarlarda. Bende 180 e kadar normal diye biliyorum ama doktor bu şekilde olduğu için yatış verdi serum falan taktı. Endişe ediyorum açıkçası. zaten zoru li sezaryen olacaktı. Ama ne zaman olur şimdi oni merak ediyorum. Bir de doğduğunda problem yaşar miyiz acaba
Ftmklbk Gamzeakd panikletti beni, hiç hoşuma gitmesi bu durum falan dedi. Zorunlu sezaryen olacaktım, şimdi duruma bakıp gün verecek. Doğduğunda bir problem yaşamaktan korkuyorum.
Defnerabia Ftmklbk benımde en son öyle ıdı ama hareket halınde ve kasılma anında oldu sonra 130-140 düştü allah allah nıye öyle bırsey yaptı kı merak ettım bnde