Nazz428 Bugün doktora gittim ve doktor bebeğin eşinde az bi kanama olduğunu söyledi. Fakat ultrason dışında gözle görülür bi kanamam olmadı. Ne yapmam gerekiyor. Bu durumu yaşayan var mı?. Tehlikeli bi durum mu? Bilgi verir misiniz?
melisa_ozgur_46 Nazz428 benimde Ayni durum oldu canim 1 buçuk Ay oldu eşinin Arkasında kanama olmuş dedi alttan hiç olmadı sonra biraz cekildi ama tam Geçmedi ve eşi asagi düşmüş dedi 4 5 güne doktora gidecem ve korkuyorum bende
Nazz428 melisa_ozgur_46 Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin insaAllah. Peki doktorunuz bi öneri de bulundu mu?. Benim doktorum bana hicbi şekilde öneri de bulunmadi ve ilk hamileliğim ne yapmam gerektiğini ne yapmamam gerektiğini bilmiyorum açıkçası
melisa_ozgur_46 Nazz428 aminnn insallh canim allah razi olsun cunlemizin de insallh 🙏🙏asla agir kaldırma dedi camasir suyu olan ortamda dahi bulunma dedi eşinin yukari cikmasini beklicez dedi kanamam da çekilir se sorun olmaz ama şuan durumu bilmiyorum 4 5 gune gidicem kontrole onda ne çıkarsa artik canim benim de ilk bebeğim
Nazz428 melisa_ozgur_46 InsaAllah canım benim. Düzelir insaAllah. Herşey gönlünce olsun. Çok teşekkür ederim verdiğin bilgilerden ötürü. Allah razı olsun insaAllah🌼🙏
melisa_ozgur_46 Nazz428 çok saol canim benim Allah Senden De razi olsun ne demek 🥰🙏 sen Kaç haftalik sin canim