Merhabalar bugun 38. Hafta olduk doktor kontrolüm vardı alttan"muayne de oldum 1 cm açıklığım varmıs , doktor bol bol yürüyüş hareket etmemi istedi kontrolden sonra kanaman olabilir dedi dedigi gibi oldu da az birsey sonrsında eşimle birlikteliğimiz oldu ()kusura bakmayın)sonrasında hafif akıntılı kanla karışık bi akıntı geldi peçeteye belimde ağrıyor nişan olabilirmi?