Herkese merhaba 2 hafta önce devlet hastanesine gittim gebeliğim 3 haftalık dendi kesesi görüldü 15 gün sonra gel kalp atışı için diye yasaktan dolayı randevu alamadım özele gidelim dedik eşimle doktorun yanına girdik kalp atışı duyacağız diye beklerken bana ben bebek göremiyorum boş gebelik bu %100 dedi napacağımızı şaşırdık ama doktor bana 7 haftalık gebe olduğumu söyledi 2 hafta önce gittiğim devlette ise 3 hafta idi hangisi doğru 😒 5 hafta olması gerekmiyormuydu ama yinede gözükmedi embryo kürtajla alınacağnı yada ilaçla düşüreceğimizi söyledi aranızda yaşayan varmı 😞 deli gibi ümit arayışı içindeyim tekrar direk devlet hastanesinede gittim oda göremedi ama 2 hafta daha bekleyelim dedi devlet doktoru ne yapmalıyım?