Kızlar ilk defa doktora gittim kontrole bu saatte nöbetçi doktor vardı kadın doğumda adet tarihini sordu martin 17 si dedim hesapladı 7 haftalık dedi sonra ultrasonla bakarken çok küçük 7 haftalık gibi durmuyor dedi 6 haftalıkta olabilir dedi sıkıntı varmı dediğimde belki kalbi durmustur öyle geri kalmista olabilir kürtajda olabilirsin dedi kan istedi haftaya çarşamba yine gel dedi