Ben de 17+5 im geçen hafta bir gece sıçrayarak uyandım hafif doğruldum o anda tekme gibi hissettim sanırım bebek de sıçradı bir anda, o günden beri elim karnımda ama sanki gaz sancısı gibi geliyor, asla bebek diye emin olamıyorum. Bir de dr bebek geride bel kemiğinin üstünde dedi o yüzden hissetmiyor olabilir miyim