Kasım ayında vajinamın yanında sivilce gibi içten büyüyen birşey çıktı doktor lokal anesteziyle aldı artık çürümüş ve kistleşmiş birşeydi. Şimdi 2 aylık hamileyim ve aynı yerde yine çıktı doktor alır mı bebeğe zararı olur mu napacağımı bilmiyorum aşırı korkuyorum