mac epidural normal doğum doktorum nasıl istersen öyle yaparız dedi bende normali yapamam ıkınamam diye sezeryan istiyordum eşim karşı çıktı normal istiyor doktorda ağrısız sancisiz epidural yapalım o zaman dedi tabiki bi aksilik olmazsa son haftalarda nasıl olacağı kesin belli olur normalden yanayım yani sezeryan çok kötü çünkü mecbur kalinmadikca bence tercih edilmemesi lazım diye düşünüyorum