Rabiakru dediğim gibi canım aşırı sıkan bi tayt olmadığı sürece sıkıntı yok.her kontrolümde taytla giyorum doktorum birşey demedi.doğuma bile taytımla gittim sen düşün.diğer kot,sporcu tayt vs.şeyler sıkıp kan akışını etkileyebilir ama ben pamuklu penye taytlarda bi sıkıntı görmedim aksine rahat ediyorum