-34 ayy çok sevindim artmasına :) benim hala 30 henüz yükselmedi. Ama bebek doğum pozuna girmişti aşağıdaydı bugün muayenede yukarı çıkmış başı aşağıdaydı dönmüş bu iyi bişey dedi Duphaston hapa ve pruluton iğneye devam kaç günde yükseldi siZin benim yükselmedi ama düşme yok dinlenme iyi geliyo sanırım ne yaptınız