Smm12efe- Asy33 canım benim arkadaşım 36. Haftada doğum etti 2400 gr oldu çocuğu doktorlar ona Bile normal dediler bence kafana takma. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Zelisanne Smm12efe- biz de bugün gittik 34+1 deyim tam 3 kilo 50 cm dedi , 38+4 gibi sezeryan olcak 3 hafta önden gidiyor
bebisini-bekliyor Bizde gecen hafta 26+5 de 830 gr dedi zayıf yada iri demedi duyduklarıma göre az geldi ama hersey yolunda dedi saglıklı cok sukur normaldir sanırım
kucuktosbik27 Smm12efe- yok ya benim 29+5 te 1528 gr falandı haftasından öndeydi şimdi 36+5 te 2950gr olmuş azmı dedim yok haftasına göre çok güzel hiçbir sıkıntı yok dedi