bus91 ovulasyonu biliyorum diğer ay yaptım bu ayın 20 sinde reglolmam lazimdi olmadim 13 gün geçti gebelik yok ultrasonla bakıldı kan verdim negatif çıktı doktor adet söktürücü verdi eğer onu içersem yumurtalama olur mu acaba kimyasal sonuçta yumurtalıkları etkiler mi diye düşündüm