Vera18 Crn_sgtl hayır düşük değil ben 67 ile öğrendim hatta 2 gün sonra 2 katı olmadı doktor bir daha bakalım muhtemelen saglık sız dedi 2 gün sonra gittim yine tam 2 katı artmamıştı doktor yarın gel kürtaj yapalım dedi ben gitmedim 2 gün sonra gidip tekrar beta hcg verdim değerim 3 katı birden artmıştı 😊 şimdi 17 haftalık olduk. 2 günde bir 3 kez kontrol edin ve aynı yerde aynı saatlerde kan verin sağlıklı hayırlı gebelikler inşallah 🤗
Kubra411 Crn_sgtl canım benim 9 gün geç döllenme olmuş bende sat a göre 6haftalık falan gittim ama 4 hafta 6 günlüktğ kese ölçümüne göre
Crn_sgtl Duygu_85 adetim düzensizdi takvimime göre 23 nisandı adetim 10. Geçti öyle gittim takvimime göre p.tesi 3 gün sonra birdahaki gitmem lazım inşAllah artmıştır
Duygu_85 Crn_sgtl ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım, yaklaşık adet günü civarında test yapılıyor, 200 ile öğrendim gebeliğin oluştuğunu :) Panik yapmayın o yüzden, sakince bekleyin, inşallah sağlıklı haberini alırsınız.
Crn_sgtl EB1661 ay İnşAllah Allah İsteyen Herkese Nasip etsin rabbim bebişine sağlıklı huzurlu ömür versin 🤲🏻