Merhaba hanımlar, yarın doktor kontrolüm var. dün banyoda cok az bi suyum geldi gibi geldi. Ama bebegi hissettiğim için doktora gitmedim. Gecen haftalarda da bebegin suyu azdi doktorum biraz daha düzelmiş demişti. Bugun cok fazla kasıklarimda kramp hissediyorm, (yalancı sanci umarım bu hissettiğim) sancılar arada geliyor. Bunları yaşayan var mı??