Bende iki gün önce başlamıştım ama bugün hiç birini kilamadim randevum vardı hastenede çok uzun sürdü bide hastane başka şehirde derken tekrar birazdan yatsiyla devam etcem. İnşallah kesmeden devam ederiz. 1 ay sonra sezeryan olcak ondan sonra Gine lohusalik da kılınmiyormus, bana onun sonra si Gine zor gelcek. Benim için kolay olma sebebi şuan eşimin de Ramazan da baslamis olması onu gördükçe utanıyordum inşallah onun sayesinde bende devam ederim..