Merhabalar . 39+5 teyiz . Bebek makat duruyor .
Ayak serçe parmağına masaj , şarkı dinletme , beli kaldırma , emekleme bunların hepsini yaptım ama dönmedi . Eğer dönmezse bu hafta sezeryan olmak zorunda kalıcam ve pek istemiyorum . Bilgisi olan var mı? 💕