Kızlar mrba 27 haftalık hamileyim şeker yükelmesi yaptırmak istemedim ama açlık ve tokluk şekerime baktırdım açlık 64 tokluk baya bir yukarıda çıktı aile hekimim endişelendi korkmamı gerektirecek bir durum varmı bilemiyorum yarın için doktorumdan randevu aldım ama içim hiç rahat değil varmı böyle bişey yaşayan bebeğime bir zararı olurmu mide bulantımda çok stresten mi onuda bilemedim