Canim 2500-3300 arasi normal kilo diyor benim doktorum .. saglicakla gelsinde minnak olsun ..
Ben bunlari yaptim haftada 300 grm almis 33deyim 2300 benimde ..
Sade maden suyu , doğal açık maras dondurmasi , gun icinde bebe buskisi ( cok tuketme ama benim sekerik var diye 3-4 tane yiyorum )
Peynirin her cesidi , muz , gunde bi cay kasigi pekmez tahin , geceleri yatarken sicak sut ,
Avokadoyu ezip sarimsakli yogurtla karistirip yiyorum . Yumurta pek tuketmiyorum sevmedigimden . Ama yiyebilirsen her gün ye . Yesillik hemen hemen her ogun salata yiyorum .
Bunlar kilo yapiyor gercekden . Esimin kuzeni iki hafta geriden geliyordu , 3300 dogurdu vallahi dua edersin bana 🥰