Cndntnr evet ilk başlarda günde 2-3 kere gündüz özellikle ayaktayken oluyordu sonra 20. Haftada bittikten sonra biraz daha şiddetli olmaya başladı 🙂 şuan 24. Haftamdayım günün her an her saatinde hissediyorum elimi koyduğumdada hissediyorum o daha bir güzel 🙂şimdide baktığım da ne zaman kıpırdadığını göreceğim diye bekliyorum ama onun daha baya zaman var sanırım 😅