Arzum35 serapppp ıslak mendil kullanma canım yumuşak bir tülbentle ılık suyla sil ve her alt degistirmende hakiki zeytinyağı sür pamukla poposuna çok hızlı iyileştiriyor benim oğlumun da öyleydi zeytinyağı çok iyi geldi
serapppp Arzum35 her değiştirmede altını ılık suyla yıkıyoruz gece bile zeytinyağı kullandım ama oda pek yaramadı git gide çoğalti
serapppp Tulay01 ikisini ayrı ayrı kullandık ama fayda etmedi eczaneden özel karışım yaptı eczacimiz gene oda fayda etmedi az hafifletti sonra gene çoğaldı
Tulay01 serapppp Popusunu devamlı sil bezle veya peçete ıslatıp ama travazol ve hametan karışımından şaşma derim hatta ilave olarak bepanthol da hafif karışıtırabilirsin mutlaka dene birkaçgüne tamamen iyileşir
serapppp Beyzan inşallah ya şuan o kadar çaresiz ki özel hastane götürdük devlet hastanesi ne götürdük ama hep aynı krem yazdılar Dr alerji bahsetmedi hiç bize
[silindi] serapppp ıslak mendil kullanmadan surdunuz mu pisik geçene kadar islak mendil kullanmayin poposunu yikayin hala gecmezse bezi sorunludur değiştirin
Dilan33 serapppp canim yaa nasil olmus. Cani cok yaniyordur simdi. Antibyotik kullanimi da pisik yapiyor anne kullandiysa yada bebege verildiyse de olur
serapppp hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar önerilerinizi deniyecegim inşallah foto attım poposu böyle olmuş
serapppp bu arada benim değil ablamın oğlu ilk çocuğu dedik ikincisi o bebekte fırsat başlamadığı için ben yazdım size inşallah iyileşir sizdende Allah razı olsun tekrardan teşekkürler
gizemozdemir90 serapppp ne dedi? Cocuk bence cok aci cekiypdur oyle hametan sudocremle evde gececek bir sey gibi gelmedi bana acil doktor ilac vermeli
serapppp gizemozdemir90 ilaç yazması oda krem verdi özel götürdük devlet hastanesi nede aynı şey söylediler hemen hemen biliyoruz ama herşey denedik elimizden geleni yaptık ama iykesmiyor bir düzelecek gibi oluyor sonra gene aynı oluyor
Esraeea serapppp prima tamamen petrol içerikli diyorlar yıkanabilir bezlerden alın onları kullanın bir süre onlarda beyaz sabunla yıkayın
HavvaMerve serapppp Bence kesin yaptır ben kızım da yaşadım alerjisi çıkmıştı 🤦🏻♀️ İnşallah sizde çıkmaz normal bir pişiktir