Omerhatice Redpepper omron marka almıştım 2 buçuk sene evvel oğlumda çok memnun kaldım hala duruyor 👌 şu an fiyatı biraz pahaliymis ama ben daha uygun bi fiyata almıştım temassız ates ölçer benimki
Mom726272 Redpepper ben eczaneden 7 liralık olan klasik ateş ölçerden almıştım 3 yıl oldu hala kullanıyoruz
HavvaMerve Redpepper Braunun kulaktan ateş ölçerini kullanıyorum 7 yıldır çokta memnunum 😇 ilk kızımda aldığım için şuan da almama gerek kalmadı aşırı uçmuş fiyatı 🤦🏻♀️
Taze_gebe Mom726272 bende de eczaneden alınan klasiklerden var yeni aldık eşim covid olunca o yeterli olur mu acaba alından kulaktan vs alan arkadaşlarım memnun kalmayıp klasiğe dönenler oldu 🧐
Redpepper Mom726272 ondan var evde korona ilk çıktığında almıştık ama doğru ölçtüğünü sanmıyorum abuk sabuk değerler çıkıyor 😂
Omerhatice Redpepper evet maalesef baya uçmuş fiyatı ben 120 130 a mi ne almıştım gene pahali ama bu kadar değildi 🤦♀️
Mom726272 Redpepper yaa ben hiç öyle Bi sıkıntı yaşamadım ama 2. Bi ateşölçer alıcak olsam temassız indirimli olanlar ve trendyolda denk geldim ismini unuttum ya
Redpepper MDT ani bi kararla nexus diye bi marka aldım yorumları iyiydi artık şansıma ne çıkarsa 😂 braun veya omron istiyordum ama çok pahalı 🤑
HavvaMerve MDT 2014 yılında aldım o zaman bu kadar pahalı değildi 180 TL almıştım şimdi gerçekten aşırı pahalı ama kaliteli mi aşırı gayet iyi ölçümlerin de asla yanlışlık görmedim bu zamana kadar ama şuan ki fiyatıyla alınmaz 🤦🏻♀️