HilalYlmz Ballikatmerim e devletten banka hesap tanımlama yaparsanız ıbana yatar diye biliyorum benim otomatik e devlette kayıtlı olan bankama yatmış
ozgeturk Ballikatmerim benim otomatik yattı sanırım bir önceki yardım alanlara yatıyormuş numaram değişti o yüzden gelmedi birde ilk yardımı aldığımda evli değildim şuan soyadım da değişti acaba yatsa bile bir sorun oluşur mu
Remziye_2121 ozgeturk benimde resmi nikahım yok acaba bende alabilir miyim başvurumu geçen çarşamba yapmıştım
Ballikatmerim ozgeturk sanmıyorum canım benim ilk yatan param geçen sene Eylül de yatmış ben bu martta çektim bişey olmaz
yusufalpmom ozgeturk PTT’yi müşteri hizmetlerini arayıp tcni söyleyip yatıp yatmadıgını ögrebebılıyorsun canım soyadın degısınce belkı yardım yatmış olabılır ama ıhtıyacın yoksa geri ödeme isteyebilir senden
Ballikatmerim Emregizem ben e devletten başvuru yapmıştım canım geçen sene ilk pandemi döneminde şu an faz2 yi alıcam başvuruya gerek kalmadı kendiliğinden yattı e devlete pande mi yazın başvurular çıkar zaten
Menekseyorulmaz Öncelikle başvuru yapmayanlar pandemi başvurusu olarak yapacak e devletten yapanlar ve sonuç ogrenemeyenler ise e devlete arama butonuna PTT yazıp sıradan çıkan 3 . Başlığa tıklayıp öğrenebilir iyi akşamlar
Mrblng Bu 1100 tlye nasıl başvuruyoruz arkadaşlar bana bi anlatabilir misiniz eşim esnaf olduğu için evde çok ihtiyacımız var ama napmam gerektiğini bilmiyorum
Ballikatmerim Mrblng benim eşimde esnaf bizde evdeyiz kuzum ben şu an faz 2 yi alıyorum bi tek benim başvurum kabul edildi eşimin olmadı mesela e devletten yapabilirsin başvurunu pandemi yaz çıkar☺️