Merhaba sevgili anneler😊gebeliğimin çok başındayım bayramdan sonra doktora gideceğim ilk defa o yüzdem doktor ve hastane hakkında bilgi almak istiyorum. Aklımda Ortadoğu hastanesi var oraya giden var mı aranız da acaba ya da ankarada başka önerisi olan var mı ?şimdiden teşekkür ederim