qasimov4383 Canım ben 22 Nisan’da doğum yaptım sezaryen, iki gün hiç sütüm gelmedi. Boş boş emzirdim yinede, sonra araştırdım migrosta alkolsüz mantana içecek varmıs süt yapiyo dediler ondan aldım denemek için yarım saate sütum damla olarak geldi. Öyle emzirmeye devam ettim. Bir gün sonrada duş aldım sıcak su ile goguslerime masaj yaptım duşta. Sonra kendiliğinden bebek de emdikçe kanallar tek tek açıldı. Mutlaka dene, hiç pes etme mutlaka boş bile olsa emzir öyle geliyor gerçekten. Ben artık gelmez sanıyordum çok şükür 3. günden sonra sadece anne sütü veriyorum kızıma. 2. Gün hastanede açlıktan gece uyumayinca bebiş, mecbur gece yarısı mama aldirip vermiştim.