mucizemm01 benim yengem ve kız kardeşim kullandı benimkide hazır inşallah faydasını görürüm bende şöyle herzaman dua okuyabilirsin şimdi bile istedigin her duayı ama ayetelkürsi fetih cok okuyun diyolar gercek dogum sancın başlayınca yani yalancı sancılarda deil dogumun başladıgı zaman tomurcuk kısmı alta gelecek şekilde sürahiye koyup üstünü su dolduruyosun sonra sen de okuyabilirsen oku yoksa yakınlarından biri okuyup üflesin suyundan biraz iç ılık olsun suyu sıcak soguk deil o acıldıkca rahminde acılıp doğumun kolaylaşıcak inşllah internette daha detaylı uygulama şekilleri var benim çevremdekiler böyle kullandı