Ftmgl1 benim ultrasonda hiç sorun yoktu tüm ölçümleri iyiydi. Ama kanda ortanın biraz üstünde yüksek risk te çıktı. Yaşımda 27 yani çok riskli bı yaş değil aslında. Ama kuşku kalmasın içimizde dedik aklıma takılıyordu çünkü. Doktor da önerince yaptırdık 😊 ama bekleme süresi çok zordu Allah’ım sabır versin sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah hepimiz için