Mesudeuysall Hanımlar merhaba dün öğlen 11 den beri bebeğim hiç hareket etmiyor normalde aşırı hareketli bir bebek ne yaptıysam hareket yok herşeyi yedim içim sağ yattım sol yattım sırt üstü yattım hareket yok sizce normalmi ne yapmam gerekir
ysmn_kck17 Mesudeuysall Normal de bu haftalarda düzensiz oluşu normal ama yaptıklarınıza bir tepki vermiş olmalı diye düşünüyorum . Aklinizda kalacağına isterseniz bı acilden gozukun . Kendinizi çok yormuşsaniz uyuyor olabilir de .
Minigim-ben Mesudeuysall canim oncelikle stres yapmamaya çalış. Kendini yorduysan biraz dinlen. O haftalarda düzenli olmayabilirmis bebek hareketleri. Eğer ki Kendini iyi hissetmezden bir acile gidebilirsin ya da yarın doktoruna git.
Mesudeuysall Evet çok yordum kendimi dün 😢 biraz daha dinlenicem tepki gene olmazsa gidicem teşekkür ederim 🙁 ysmn_kck17
ysmn_kck17 Mesudeuysall İnsan hareketlerine alışınca hemen hareket etmesin tedirgin oluyor hâliyle . Ben 30ncu haftadayim hala 2 gün var sa 2 gün yok . Stres yapma iyi dinlen sen ne hissedersen oda hisseder . Demekki yorulmuş oda annesi ☺️
Kubrakorkut Mesudeuysall sırf buyuzddn is yapmıyorum yoruldugum zmn düzeni kaciyo sanki tedirgin olmamak için kendimi fazla yormama ya çalışıyorum sizde stres yapmayın iki üç gün bekleyin eğer kendinizi iyi hissetmeseniz Dr görünün