Selin48 bende 35 hatta 34 falandı bel agrısı başlamıştı kasık agrısı zaten daha öncelerden magnezyum kullanmama ragmen şimdi 38 kalça agrısı bile cekiyorum agrılar artık yol arkadaşımız oluyor galiba 😅 sancı doktorumun dedigi kadarıyla karnın sertleşip agrıması ve yumuşaması gevşemesiymiş canım bende ilk gebeligimdeyim