kızlar meraba bugün doktora gittim bebeğim 16 haftalık ve bana ikili test yaptın mı dedi yapmadım dedim biz istememistik eşimle yapmayı sonra bana dörtlü testi yapalım dedi onu da yapmak istemediğimi söyledim ama her anneye yapıyoruz dedi bence birinden birini yap dedi bende o testleri hiç yapmak istemiyordum sizler yaptınız mı ve bilgilerinizi paylasirmisiniz