Benimde oldu 8 haftada hemen progestran kullanmaya başladım 12inci" hafta bir daha oldu şimdi progestran +her hafta iğne oluyorum rahim kasılmalarını önleyici tabi benim özel bir de durumum var serklaj ameliyatı oldum onun için de sürekli istirahat etmem ayakta durmamam gerekiyor ama herşeyin başı dinlenmek hep yatmak inanilmaz sıkıcı ama bebeklerimiz için dayanmak zorundayız 🤲🏻❤️