Gizem957 evet canım benim tansiyon hep düşüktü 9 10 11 o araydi 12 bile olmazdı 5 ay kustum zaten 5.aydan sonra şişmeye başladım ellerimde hissizlik ödemim çok oldu tansiyonu ölç diyordu dr sürekli bide 2 buçuk yaşında kızım var agirlasinca yorulmaya başladım sistim 30 ci haftada 12 13 olup düşüyordu 32 de 14 u gördüm dr holter cihazı baglatti kalp çarpıntısı tansiuon üst sınırda olunca ilaca başladık ilaca rağmen 13 14 oluyor 17 yi bile gördüm ama düştü dinlenince falan