Gull_94 Yaprakdokumusever elbette degıl kendınıze sonuna kadar guvenın 🙏🏻Imkan varsa tabıkı degerlendırın ama yanınızda kımse olmadan da halledıyosunuz
Yaprakdokumusever OzknMelike evet aslında bebeğimiz de 4.senemizde geliyo bu hissi beraber tatmak çok güzel olabilir özel her türlü çekiyo 😅