Kızlar acil cevap beklıyorum.
şuanda hastanedeyim ultrasona gitmek için beklıyorum 7 haftalığız boş gebelık olabılır dedi doktor alttan muayene olduk bebeği goremedik karından zaten gormeedık kese var ama bebek yok ortada. DETAYLI ULTRASONA giren varda bana nolur yazabılır mı gercekten çıkıyormu var ise