Umuhn oh hamd olsun Rabbım daha iyi etsin inşallah canım 😊 bende 31+2 yim sabah gittim kontrole hersey yolunda çok şükür suyum biraz fazlaydı simdi bir tık daha normale dönmüş, prenses doğum pozisyonunu almis baya baya hareketli zaten usgyede kac kere vurdu doktorda güldü kiz bu ne yapıyor icerde diye 😁 kilosuda 1.850 gram 🤭