Burcinkmslgl Arkadaşlar merhaba Folidays D vitaminini doktor verdi ama beni istifra ettiriyor ve midemi bulandırıyor o yüzden kullanamıyorum.Doktorum kullanmam gerektiğini söylüyor.Aynı şikayeti yaşayan var mı bana yardımcı olabilir misiniz😔
Meltem_goksenin Burcinkmslgl ben coledan içiyorum o da bi damla😊tadı kötü değil .Bir damla o da yemek yerken .Bak istersen D vitammini😇