Sedaikraliya Kizlar ben 1 ay oncesine demet hanima randevu almistim bu arada 7 aylik hamileyim fakat gittigimde bana demet hanim geveye bakmiyor dediler suanki randevuyu jinekoloji diye aldim ne diye alsam bakarlar ki sastim kaldim …🤷🏻♀️
-Cansu- Sedaikraliya canım demet hanım jinekoloji olsa da alıyor. Ben geçen hafta gitmiştim jinekolojideydi ve muane etti hiç sorun etmedi. Veznedeki çalışanlardan biri yanlış almışsın bidaha randevu al diye gönderirken diğer Bi çalışan demet hanım bakıyor takipli gebelerine dedi fiş kesti direk demet hanımda hiç sorun çıkarmadı bişi de demedi
Gamzeeakt Çam sakuranın doktorları dönüşümlü olarak çalışıyo mesela demet hanım bi haftada gebe polikliniğindeyken bi hafta jinekolojide olabiliyor o yüzden hep aynı doktora denk gelemiyorsunuz gebe polikliniğinden başka bi yere almayın doktoru ona göre seçin