Bahrr benm adetime 10 gün kala olmuştu dedginiz gibi açık pembeydi ama maalesef kimyasal gebelikti sizde bir hafta snra bi kan vern bnce yerleşmenin 8. Günü falan da yerleşme kanaması olablr diye biliyorum belki de adet bitimnden hemen sonra yumurtlamış olablrsnz