yarenyucel bepanthol bizde ise yaramadı her bebeğin cildi farklı tabi sudocrem iyi evet ama yapısı katı olduğu için pişik olan bi bebeğe sürmesi zor oluyor canı acıyor sürerken ama pisik yokken her altini acmamda kullaniyordum iyi bi krem oda bizzat deneyimledim yani en son uni baby pisik kremi aldım dokusu erimiş tereyağ gibi sürmesi kolay bizde ise yaradı hala onu kullanıyorum ertesi güne kızarıklık falan kalmıyor geçiyor 😊